NEW IN

Hej! Har inte skrivit på nån vecka men mycket har hänt! Har bland annat varit i göteborg på HÅKAN!! Det var helt fantastiskt men det kmr ett egentbinlägg om det sen när jag fixat alla bilder etc. Men igår var det skolavslutning vilket kändes asbraaa! Dagen spenderades i skolan och sen på skansen med klassen. Vid 13 tiden mötte jag upp min syrra som bjöd på lunch på ett ställe på skånegatan, vi gick till götgatan o kollade i affärer och sedan gjorde vi middag hos henne. Idag var jag på Mall Of Scandinavia med mamma där vi shoppade lite sommarplagg. Där åt jag även en grillad veg-macka på ett franskt ställe och nu sitter jag på min säng och har precis tränat. Här kommer bilder på de plagg jag fick med mig hem från igår och idag, en liten haul! 
Ha en bra dag <3
Den svarta underdelen är från hm och den lila-blå överdelen och underdelen är från gina tricot.


De två linnena är från bikbok och de två shortsen är från pull & bear.

Iphone-skal från pull & bear och hårsnoddar från bikbok.


Allmänt | |
Upp